Kutsu tehnik

    Kuidas valida, millist väljakutset tellida?
    Hinnakirja leiad siit.

    Väljakutse – tavaline väljakutse kliendi juurde tööajal. Väljakutsele reageerimine on vastavalt tööde järjekorrale aga mitte rohkem kui 4 tööpäeva.

    Kiirväljakutse – tehnik tuleb eelisjärjekorras esimesel võimalusel ka väljaspool tööaega!

    Hooldus – tellides tehniku hooldust tegema on esmalt vaja teada, milline automaatika või värav on. Võimalusel ka natuke ajalugu tuleb kasuks. Lisa pilte ja võimalikult täpne kirjeldus, mida soovid saada. Hoolduse kohta loe siit

    Hooldusleping – hea meeleldi oleksime Sinu hoolduspartneriks!
    Kirjuta julgelt, teeme sulle personaalse pakkumise, mis vastab täpselt Sinu vajadustele. Hoolduslepingu kohta loe siit

    Konsultatsioon – kui sul on mure või tehniline küsimus aga kõik justkui töötab või soovid hinnapakkumist – kirjuta, leiame parima võimaliku lahenduse Sinu ideele!